czwartek, 5 grudnia 2013

Część 36





NASTĘPNEGO DNIA


Następny dzień. Jeszcze tylko 2 dni do gali. Nie mogę w to uwierzyć. Smutek i rozczarowanie będą mi towarzyszyły - jestem tego pewna. Jak można nie być?!
- Eri przestań.... - bąknęłam, nakładając na swoją głowę kołdrę. Nie mam najmniejszego zamiaru wstawać. O nie. Lecz moje modły nie zostały wysłuchane. Co Ci ludzie mają do dzwonienia z samego rana!?!! No jasna cholera.
J - Halo!!!!!
V - Jezu nie tak agresywnie. To ja.
J - Ahm. Cześć.
Włączyłam głośnik , kładąc telefon na szafeczkę.
V - Co porabiasz?
J - Nic specjalnego. Śpię.
V - Przepraszam , że Cię obudziłam , ale chciałam Cię przeprosić.
J - Za to że mnie obudziłaś?
V - Alex ty idiotko! Chciałam Cię przeprosić za to , że Cię obudziłam i za moje wcześniejsze zachowanie.
J - Czyli nie za pobudkę?
V - Claudia!
Zachichotałam pod nosem , otwierając okno.
J - Żartuje. Jesteś w Londynie? Masz ochotę wpaść?
V - Jasne , że tak. Będę za 30 minut.
J - Jasne. Ok. Do zobaczenia.
V - Pa.
Połączenie zostało zakończone. Westchnęłam odgarniając włosy z twarzy. Moment chwila.....czy ja śnię? ZA 30 MINUT U MNIE BĘDZIE MOJA MENADŻERKA , A JA MAM BURDEL W DOMU?! Pokiwałam przecząco głową, zakładając na siebie wcześniej przyszykowany komplet. Umyłam zęby, zjadłam gruszkę i rozpoczęłam sprzątanie domu. 20 minut - wszystko lśniło. Padłam zmęczona na łóżko , zamykając oczy.  Ciekawe co tam w świecie gwiazd......Zalogowałam się na Twittera przeglądając trendy. Hm. Nie tak źle. "#Nex" , "ENGLANDHATEALEXFOXYER" . Dotknęłam nasady , nosa ściskając ją lekko. Mogłam się spodziewać takiej reakcji po zerwaniu z Niallem. Wspomnienie jego imienia wywołały fale rozpaczy w moim sercu. Tak strasznie za nim tęsknię. Czuję jakbym umierała. Czyżbym wymyśliła tekst piosenki? Podskoczyłam na dźwięk otwieranych drzwi. Victoria.
- Jak ja cię dawno nie wiedziałam. - uśmiechnęła się lekko, tuląc mnie do siebie. Potaknęłam , wzdychając.
- Ja też. - wyznałam cicho. - Jak chłopcy?
- Załamani. - odpowiedziała. - Dlaczego? Co się wtedy stało?
- Matt próbował mnie zgwałcić. - szepnęłam. - Niall jest taki ślepy. Nie zauważył i po prostu on no..
Znalezione obrazy dla zapytania lisa tellbe
Jeżeli jest to prawdziwa miłość, powinna przetrwać także rozstanie nieprawdaż @Niall_Offical?"
Rozpłakałam się. Nikt na świecie nie  potrafi wstrzymywać w sobie uczuć. Prędzej czy później ukażą światło dzienne.
- Spokojnie. - szepnęła. - A teraz otrzyj łzy i uśmiech.
- Co? - zdezorientowana spojrzałam na ręce brunetki.
- Nie... - jęknęłam , gdy ujrzałam aparat.
- Nie ma nie. - zachichotała. - Dawaj gwiazdo.
- Wstawię na TT. - ogłosiłam. Dodałam cytat , próbując uświadomić Niallowi , że popełnił błąd. Tak bynajmniej myślę.
- Mamusiu.... - odparła Viki. - Lex spójrz.
Zerknęłam na wyświetlacz telefonu brunetka. Horan napisał Twetta o moim cytacie.
- " @OfficialAlex_Foxyer Przybij piątkę swoim kłamstwom , pocałuj zdradę, a potem.....Potem ożeń się z hipokryzją." - przeczytałam na głos. - No brawo Horan. Jesteś od teraz wrogiem numer jeden.
- Co zamierzasz? - usiadła na moim łóżku. - Tylko nie przeszłość...
- Och proszę Cię. - zdenerwowana zaczęłam gestykulować rękami w powietrzu. - Nie jestem taka naiwna. Nie będę się ciąć z powodu tego ,że ten idiota nazwał mnie dziwką.
- Tak odbiegając od tematu fajne psiaki. - uśmiechnęła się. - Widziałam twoje zdjęcia wczoraj w gazecie z Rose. Pisało "Słynna Alex Foxyer razem z dziewczyną Harrego Stylesa!" albo "Jak Alex trzyma się po tragicznym rozstaniu?!"
Zaśmiałam się , wycierając łzę z kącika oka.
- Wsiadaj do samochodu. - powiedziałam. - Jedziemy zrobić mi tatuaż.
- Żartujesz?! - wrzasnęła. - Przecież to boli.
- Nie dramatyzuj. - przewróciłam oczami. - Zadzwoń do Davida , aby pojechał z nami.
- Ok. - podniosła ręce, wiedząc , że przegrała.




CDN.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie napiszę dzisiaj żadnej notki bo się spieszę :) Tylko liczę na komentarze i kocham was <3
RiDa




5 komentarzy:

  1. Jak on tak mógł napisać do Alex czy on nie ma serca co za ślepy człowiek.... Rozdział świetny i zapraszam do mnie na bloga :) http://jestemjakajestemjuztegoniezmienisz.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Niall masz przesrane xD
    Rozdział świetny ciekawe co się stanie w następnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa i baardzo ważna notka u mnie :) - http://zyje-wlasnym-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://zyje-wlasnym-zyciem.blogspot.com/ Zobacz szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://zyje-wlasnym-zyciem.blogspot.com/ Długo wyczekiwany 10 rozdział z pewnymi nieoczekiwanymi sytuacjami :D

    OdpowiedzUsuń