sobota, 8 czerwca 2013

Część 9 part I

-Co ty tu robisz??!
-Przyszedłem do ciebie.-odpowiedział.......CONOR?!
-Po co?-zapytałam.
-Aby porozmawiać.
-Nie mamy o czym!-prychnęłam.
-A jednak mamy.-uśmiechnął się.-O nas.
-Yy........-udawałam głupią.-"Nas" ? Co to znaczy?! A może ja się przesłyszałam?
Chciałam zamknąć drzwi , ale postawił nogę w przejściu. Odepchnął je i złapał mnie za nadgarstek.
-Wróć do mnie.-warknął.
-Niall!!-krzyknęłam.Po chwili obok mnie zjawił się wesoły Horan , ale kiedy zauważył Conora
- spochmurniał.
-Co chcesz?-prychnął na Maynarda.
-Lex musi do mnie wrócić.-rzekł Conor.
-To jest niemożliwe.-zaśmiał się Irish.-Claudia jest moją dziewczyną.
Gdy chłopak usłyszał to zacisnął mocniej mój nadgarstek , aż syknęłam.Puścił i wyszedł.
-Ała.-jęknęłam dotykając ręki.
-Kochanie , bardzo boli?-zmartwił się blondyn.
-Jak pocałujesz to nie będzie.-uśmiechnęłam się zadziornie.Chłopak wykonał moje polecenie.
-Kto to był?-w holu pojawił się ubrany Liam.
-Conor.-westchnęłam.
-Ajć.-Li spojrzał na mój nadgarstek.-Cały jest opuchnięty.Czujesz w ogóle rękę?
-Tak.-odparłam.-Albo i nie.
-Alex? Co jest?!-Nialler położył dłoń na moim  policzku.
-Zaczyna szczypać.-pisnęłam. Daddy wziął mnie na ręce i zaniósł do łazienki.Wyjął apteczkę i opatrzył mój nadgarstek.
-Dzięki.O wiele lepiej.-uśmiechnęłam się.
-Spoko.Zawsze do usług.-puścił mi oczko. Udaliśmy się do salonu.Znajdował się tam Zayn w samych bokserkach.
-Och Malik.-pokręciłam głową.-Zamieniasz się w Harolda.
-Ej!-fochnął się Harry.-To nie było miłe.
-No co?-uśmiechnęłam się zadziornie.-Szczera jestem i tyle.A w ogóle...... idę się ubrać.
-To ja ci pomogę.-powiedział Nialler.
-Chciałoby się co?-uniosłam brew do góry.
-A żebyś wiedziała.-zamruczał mi do ucha.

20 MINUT PÓŹNIEJ

-Alex!To jest super.
-Nie!Załóż to!
-W ogóle nie macie gustu.
-Cisza!!!-wrzasnęłam.Nic.Gdy weszliśmy do mojego tymczasowego pokoju chłopcy "rzucili się" na moją szafę.Można powiedzieć , że chcieli mnie ubrać.Co za dzieci.
-Ech....-westchnęłam. Podeszłam do kupki ubrań i wyjęłam z nich to. Ubrałam się w ekspresowym tempie i zeszłam do salonu zostawiając te cioty w pokoju.Postanowiłam wejść na twittera. Zalogowałam się i to co zobaczyłam przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
-Modest?!!-wrzasnęłam zdziwiona.

CDN.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak jak obiecałam jest rozdział 8 czerwca. Przepraszam że jest taki krótki ale nie miałam weny co do dalszych rozdziałów. Jeżeli macie jakieś pomysły to strzelajcie je w komentarzach.A i od razu mówię że część 2 tego rozdziału pojawi się 11-13 czerwca. Oczywiście komentarze i jakieś pytania są mile widziane :D
PS:Mam do was pytanie. Czy przyjęlibyście wątki +18???









4 komentarze:

  1. Zajebisty czekam na następny ...Dawaj +18 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy byśmy chcieli +18? Bosz kobieto ja pragnę, pożądam +18.
    Dajesz napisz, ja zdobyłam się na odwagę i napisałam u siebie na blogu.
    Rozdział super.
    Całuski i weny Kopaa ;* xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... :D Bardzo dziękuję i na twoją a raczej waszą prośbę będą sceny +18. Jakby co nie będę określała gdzie są te scenki. IDZIEMY NA ŻYWIOŁ! A poza tym rozdział będzie hmm...... sama nie wiem. Możecie go oczekiwać w piątek lub sobotę. :D

      Usuń
  3. Zajebiaszcze :d Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń