poniedziałek, 20 stycznia 2014

Piosenki z płyty Alex!




Witajcie! Miałam w tamtym roku dać wam linki do piosenek. Zapomniałam o tym kompletnie. Rozdział 43 jest już pisany i niedługo się pojawi. Nie będzie on taki , że mózg na ścianie zostanie xD Ale coś to będzie. Jeżeli nie wiecie , ale mam lekkie dołki i trudno mi pisać. Nie chce zawieszać blogów , bo nie chce was zostawiać. Więc bez zbędnego gadania o to linki :
1) Fall In Love ft. Will.I.Am - LINK
2) Roc The Life - LINK
3) Work Bitch - LINK
4) She Wolf ft. David Guetta - LINK
5) Been Lying - LINK
6) Meet Ya - LINK
7) Crazy Girl - LINK
8) Hello , Hi , Goodbye - LINK
9) In Love with Myself - LINK
10) Darkside - LINK
11) Uncover -LINK
12) I See Fire by Ed Sheeran (cover) - LINK
13) Sweat ft. 2 Chainz - LINK
14) Papi - LINK
15) Change Your Life ft. T.I - LINK

~~~~~~~~~
16) Love And War ft. J. Cole - LINK
Jeżeli ktoś nie pamięta to tą piosenkę dostała Alex od rapera , który obok niej siedział na gali ;)


_____________________________________________
Piszcie w komentarzach , która piosenka 
najbardziej wpadła wam w ucho! ;) 
Pozdrawiam
RiDa




4 komentarze:

  1. Fajnie że dodałaś te piosenki i linki :)
    (tylko dałaś zły link do piosenki Crazy Girl)

    Najbardziej spodobała mi się piosenka Uncover <3
    Już się nie mogę doczekać rozdziału 43 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Uncover <3 I z niecierpliwością czekam na 43 rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham po prostu ubóstwiam Love And War mam na to od jakiegoś czasu fazze <3 Czekam na rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  4. UNCOVER <3 :**** KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń