wtorek, 24 września 2013

Część 21




- Idę z wami. - odpowiedział. - One są nieobliczalne.
- Rzeczywiście sporo ich jest. - spojrzałam na okno. - Tak na odwal się to one nie odejdą. Trzeba je jakoś ustawić.
- Mam pewien pomysł. - zagadnął Payne.
- Hm? - bąknęłam.
- Max wyjdź i powiedz im aby ustawiły się w po dwóch stronach barierek.
- Rozwaliły ogrodzenie. - przerwał mężczyzna.
- Poważnie? - zaśmiałam się. Pokręciłam głową z niedowierzaniem.
- Li pójdź po Louisa i Zayna. - poprosiłam. - Szybko.
Brunet pobiegł na górę, zostawiając mnie samą. 
- Idę tam.
- Żartujesz? - ochroniarz szeroko otworzył oczy. Nie zdążył odpowiedzieć, gdyż przecisnęłam się przez 3 innych goryli wychodząc przed hotel.
- What's up, everybody!!? - wrzasnęłam. - Każdy kto chce autograf lub zdjęcie niech sunie 4 litery i ustawi się za zepsute barierki. 
Jestem Bogiem?! Fanki posłuchały się, wykonując moje polecenie. Uśmiechnęłam się szeroko czekając na chłopców. O dziwo Harry i Niall także przyszli. Kiedy boysband przyszedł Directionerki rzuciły się na nich, zapominając o mojej prośbie.
- Co mówiłam?!! - krzyknęłam do dziewczyn , chcąc przekrzyczeć piski. - Ustawiajcie się, albo chłopcy wrócą do hotelu. 
- Lex o co chodzi? - spytał Lou widząc jak nastolatki, odchodzą stawiając się  za ogrodzeniem. 
- Czy nie tak lepiej będzie rozdawać podpisy? - wyrzuciłam ręce w powietrze. - Dajcie mi jeden marker.
- Proszę. - Horan wystawił w moją stronę niebieski pisak. Zabrałam go, udając się na lewą stronę.
- Hej Alex. - fanka uśmiechnęła się ciepło. - Mam dla ciebie zadanie.
- Jakie? - spytałam, podpisując książkę następnej dziewczynie.
- Pocałujesz się z Nialllem? Ale tak gorąco....chciałabym wam zrobić zdjęcie. - wyjęła LG z torebki. 
- Kotek! - wrzasnęłam do blondyna. Horan odwrócił się, przychodząc do mnie.
- O co cho...
Nie zdążył zapytać, gdyż przyciągnęłam go do siebie i pocałowałam. Mocno. Opatuliłam szyję Irlandczyka , zarzucając jedną nogę na jego biodro. Stał osłupiały nie wiedząc co zrobić.
- Całuj. - mruknęłam podczas pocałunku. Chwile później staliśmy ,całując się , jak że zapominając o fankach. Niechętnie odczepiłam się od ciała blondyna. 
- Proszę. - zwróciłam się w stronę brunetki. Niall stał dalej , próbując wyrównać oddech. Moment później dołączył do mnie. Minęła godzina, lub dwie. Sama nie wiem. Wiem tylko, iż tłum zrobił się"o wiele" mniejszy. Paul wyszedł do nas oświadczając , że jedziemy na próbę.  Ruszyłam do busa , kiedy usłyszałam pisk i wrzask dziewczyny:
- Claudia proszę tylko autograf!! Lex!! 
Blondynka podbiegła w moją stronę, lecz została brutalnie zatrzymana przez ochroniarza 1D.
- Hey! Zostaw moją fankę w spokoju! - wrzasnęłam. Podeszłam do nich przytulając dziewczynę. Na moje oko miała około 11 lat. Dałam jej autograf i buziaka w policzek.
- Muszę już iść. - szepnęłam, wstając. Pomachałam jej wsiadając do busa. 
- Jestem . - usiadłam na kolanach mojego chłopaka.
- Alex to było słodkie z twojej strony. - powiedziała Viki , siadając na przeciw mnie. - Chodź. Musimy omówić jakie piosenki będziesz śpiewać. 
- Okk. - ruszyłam na drugą stronę autokaru, siadając przy stoliku. Victoria dosiadła się do mnie, po czym przysunęła w moją stronę kartkę i długopis. 
- Eeee co? - pokręciłam głową.
- Wypisz piosenki , które chcesz śpiewać. - ogłosiła. - 4 piosenki.
- A chłopcy ile mają? - spytałam , gryząc nasadę górną długopisu. Nawyk z gimnazjum pozostał.
- 6 lub 7. Nie pamiętam. - odpowiedziała.
- To nie fair. - założyłam ręce na piersiach.
- Ok. To wypisz 5 piosenek. - zachichotała. - Później pogadam z Paulem.
- Miało być 5. - zażartowała. - Ok. Paul musi te piosenki przesłuchać czy nie są zbytnio....
-Wulgarne? - zaśmiałam się. Viki przytaknęła.
- A tak w ogóle jak tam z Zaynem? - spytałam cicho.
-A jak ma być?- oburzyła się. - Przyjaźnimy się.
- Ale wy tak pasujecie do siebie. - mruknęłam wstając. Wróciłam do chłopców.
- Jakie piosenki śpiewacie? - usiadłam obok Liama.
- Little Things , She's not Afraid , LWWY , Rock Me , Last First Kiss i Heart Attack.
- 6. - podkreśliłam. - A ja mam śpiewać 4 lub 5.
- Jakie? - Zayn schował telefon.
- Ty debilu , przecież nie znamy , żadnej z jej piosenek. - Harry strzelił face - palma. 





NA PRÓBIE



- Kto idzie pierwszy? - spytała brunetka.
- One Direction. - powiedziałam, po czym usiadłam obok Viki. Chłopcy rozpoczęli próbę, o ile to próbą można nazwać.
- Gdzie moja kapela? - spytałam.
- Powinni przyjechać niedługo. - odpowiedziała. - Jak się spóźnią to mamy przejebane. 
- Yhym. - spojrzałam na Nialla. Jako jedyny siedział i czekał aż reszta się ogarnie. Weszłam na scenę.
- Co tak siedzisz? - spytałam. - Myślałam, że tak jak reszcie odwala Ci na próbach. Nie wstydź się mnie. Ja wyrabiam gorsze rzeczy.
Uśmiechnął się półgębkiem.
-Na przykład?
- Śpiewałam podczas ubierania się, śpiewałam kiedy załatwiałam swoje potrzeby fizjologiczne hm........odwala mi tak samo jak wam. 
Za nim zdążyłam dokończyć swoje zdanie , Nialler wstał dołączając do reszty. Wróciłam na swoje miejsce czekając na kapelę. 
- Lex co się dzieje? - zapytała przyjaciółka. 
- Czy ty nadal uważasz że jestem twoją przyjaciółką? - zapytałam. - Poza tym jeszcze dawno nie widziałam reszty.
- Jestem najlepszą przyjaciółką, nawet SIOSTRĄ na świecie! - przytuliła mnie. - Kocham Cię i nigdy to się nie zmieni. A do reszty to za chwilkę powinni być. 
- Ja ciebie też. - poleciała mi łezka. 
- WITAM! CZY SĄ TU JAKIEŚ SEKSOWNE AUSTRALIJKI?!! - usłyszałam za plecami. Kapela przyjechała.
- Hej!!!! - wrzasnęłam podbiegając do nich. Przytuliłam każdego z osobna, ale najdłużej trzymał mnie Matt. 
- Stęskniłam się za wami. - ledwo powstrzymywałam się od płaczu. Nina złapała mnie za rękę.
- My za tobą też. - odpowiedziała.

CDN.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Następny rozdział pojawił się szybciej niż myślałam. O dziwo O.o Następny pojawi się za tydzień. Może więcej, może mniej. Zależy od weny. I szkoły -.- Liczę na komentarze i oto nowi bohaterowie :
PS : Nie będą wprowadzani w sam środek opowiadania. Są dalszymi bohaterami. 


1) Matt Donson - 20 latek, grający na perkusji w kapeli Alex.  Jest w niej zakochany po uszy, lecz nie wie  jeszcze o Niallu. 




2)Nina Broclyn - 19 - letnia basistka. Dziewczyna Toma.



3) Tom Jerward - 19 - letni klawiszowiec. Chłopak Niny. 



4) Jack Jerward - 17 - letni gitarzysta w kapeli Alex. Młodszy brat Toma. 


5) Roxanne Wembyl - Styliska Claudii. Podrywana przez Jacka. 




RIDA




2 komentarze:

  1. Świetne bardzo mi się podoba:P Jestem bardzo ciekawa co zrobi Matt kiedy się dowie że Lex ma chłopaka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Booski <333
    Czekam na nn ;)

    P.S.: zapraszam do siebie po dawkę opisów na kooloorowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń