sobota, 23 lutego 2013

Prolog.





Hmm... od czego by tutaj zacząć... Nazywam się Alex Claudia Foxyer i mam 18 lat. Różnie na mnie mówią Fox, Alex, Claudia lub Lex. Pochodzę z Australii, ale przeprowadziłam się do Londynu z Viki ze względu na rodziców. Zginęli podczas ataku terrorystycznego.Mama była bardzo znaną piosenkarką, za to ojciec pracował jako reżyser. Nath i Lily zostali w Australii. Kiedy miałam 16 lat rodzicielka zgłosiła mnie do X-factora. Nie chciałam popisywać się moim talentem.Zmusili mnie siłą. Kiedyś spokojna, zwykła nastolatka. A teraz? Super znana gwiazda popu. Nieraz mam tego dosyć. Głupie plotki w internecie. Wiecznie chodzący za tobą paparazzi. Mam ochotę ze sobą skończyć, ale Victoria mi nie pozwala. Zawsze jest przy mnie. Znamy się od piaskownicy.Mogę jej ufać w Stu procentach. Panie i panowie! Oto moja historia!


______________________________________________
Proszę komentujcie! :) To dla mnie wiele znaczy!
RiDa





5 komentarzy: